شرایط و قوانین پرداخت و حق اشتراک کالابان

توسط: پویا (تاکسی اپس) 1232 نمایش

شرایط و قوانین پرداخت حق اشتراک کالابان:

۱- تعاریف:

  1. اشتراک: به معنای یک یا چند اشتراک کالابان است که در فرم سفارش مشخص شده است، از جمله پشتیبانی مرتبطی که ممکن است توسط کالابان برای اشتراک ارائه شود.
  2. سرویس دهنده: کالابان است که به صورت اپلیکیشن موبایلی خدمات می‌دهد.
  3. حق اشتراک: مبلغی که برای مدتی معلوم برای یک یا چند سرویس اپلیکیشن کالابان پرداخت می‌گردد.
  4. تاریخ فعال سازی: به معنای تاریخی است که در ان مشتری امکان دسترسی به اشتراک را دارد.
  5. داده های مشتری: به معنای تمام داده‌ها، اطلاعات و مواد ارائه شده توسط مشتری برای استفاده با کالابان است.
  6. کالابان:اپلیکیشن موبایلی منتشر شده توسط همراه داده پرداز داوین.
  7. اپلیکیشن: برنامه قابل نصب کالابان بر روی موبایل.
  8. سرویس همگام‌سازی: مجموعه نرم افزار هایی که منتشر کننده برای اشتراک‌گذاری داده‌های کالابان بصورت تیمی در نظر گرفته است.

۲- سرویس های کالابان:

  1. دسترسی به سرویس‌ها: سرویس دهنده توسط اپلیکیشن موبایلی که از طریق استورهای مجاز و یا وب سایت کالابان به نشانی https://kalaban.app در دسترس و قابل نصب می‌باشد. 
  2. منتشرکنندگان واسطه: کالابان ممکن است از طریق یکی از منتشرکنندگان واسطه مانند کافه بازار، مایکت یا گوگل پلی به دست مشتری برسد. در این صورت سرویس دهنده تعهدی برای در دسترس بودن اپلیکیشن از طریق منتشر کنندگان واسطه ندارد و بدیهی است که قوانین داخلی ان‌ها شرایط و نحوه در دسترس قرار گرفتن کالابان را مشخص می‌کند.

۳- امنیت کالابان:

  1. سرویس همگام‌سازی کالابان تعهدی برای پشتیبان‌گیری داده‌های کاربران ندارد و کاربران می بایست تمهیدات لازم برای پشتیبان‌گیری داده ها توسط ابزار های فراهم شده توسط سرویس دهنده مانند “ایجاد فایل‌های خروجی اطلاعات اکسل” به کار گیرند.
  2. امنیت دسترسی به کامپیوتر و یا گوشی موبایل کاربر بر عهده کالابان نیست و کلی کلیه خسارات وارده از طریق هک شدن دستگاه موبایل  ویرویسی شدن و یا استفاده شخص ثالث بر عهده‌ی کاربر می‌باشد.
  3. خسارات وارده به داده‌ها که در اثر اشتباه کاربری باشد بر عهده‌ی سرویس دهنده نیست. 

۴- خرید تمدید و ارتقاء اشتراک:

  1. خرید حق اشتراک تنها در بازه‌های زمانی که سرویس دهنده فراهم کرده مجاز می‌باشد.
  2. کالابان هیچ گونه حق اشتراک مادام العمر ندارد.
  3. کلیه سرویس‌های کالابان همان‌گونه که در هنگام خرید اشتراک هستند تحویل کاربر می‌گردد و سرویس دهنده بابت وجه دریافتی تعهدی برای افزایش سرویس ها و امکانات ندارد.
  4. گارانتی عودت وجه ۱۰ روز از زمان خرید اشتراک می باشد و پس از ان در صورت عدم استفاده کاربر از اشتراک خود، وجهی عودت داده نمی شود.
  5. در هنگام ارتقاء سرویس میزان طلبکاری کاربر بابت مدت زمان مانده تا پایان دوره اشتراک‌اش محاسبه و از حق اشتراک جدید کسر می‌گردد.
  6. پس از تمدید و یا ارتقاء اشتراک، امکانات کالابان قابل تنزل نیستند و تنها در صورت میسر بودن امکان فنی توسط پشتیبان‌های کالابان قابل تغییر می‌باشند.
  7. سرویس‌دهنده می تواند در پایان دوره اشتراک تعرفه های سرویس‌دهی جدید را برای دریافت حق اشتراک اعمال نماید.
  8. کالابان برای تعهد ارائه کیفیت مطلوب سقفی برای همگام‌سازی و نگهداری اطلاعات هر اشتراک دارد. این سقف شامل ۱۵۰۰۰۰ (صد و پنجاه هزار) رکورد برای هر اشتراک است. این به این معنی است که جمع سفارش ها و مشتریان هر اشتراک می‌تواند در نهایت ۱۵۰ هزار مورد باشد. در صورتیکه هر اشتراک به ۸۰ درصد سقف اطلاعات خود برسد سرویس‌دهنده با ایشان تماس می‌گیرد و دو راه کار ارائه می‌دهد: ۱- حذف اطلاعات قدیمی شامل مشتریان و سفارش‌ها و یا ۲- ایجاد یک اشتراک پشتیبان برای آرشیو کردن اطلاعات قدیمی به صورتی که در هر زمان در سوئیچ کردن به اکانت پشتیبان امکان استفاده از اطلاعات برای مدیر فراهم باشد.
  9. انتقال و ایجاد اکانت پشتیبان برای مشتریان پر مصرف شامل تعرفه‌ی مجزا می باشد.

۵- حریم شخصی و استفاده از داده ها:

  1. سرویس‌دهنده تعهد می‌نماید از داده‌های کاربران محافظت کرده و در اختیار شخص حقیقی و یا حقوقی سومی ندهد.
  2. سرویس‌دهنده می تواند از الگوریتم‌های نرم‌ افزاری برای تجزیه و تحلیل داده‌های کاربران برای بهبود کیفیت سرویس‌دهی استفاده کند.

۶- شرایط و قوانین وب شاپ:

کاربر با پذیرش شرایط و قوانین سرویس فروش انلاین کالابان، موسوم به وب شاپ موارد زیر را می پذیرد و در صورت تخطی از شرایط و قوانین پذیرفته شده سرویس وب شاپ تعلیق و یا به صورت دائم لغو می‌گردد.
۱- کلیه اطلاعات مندرج در وب شاپ توسط کاربر اپلیکیشن کالابان تحت قوانین و ضوابط کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد.
۲- فروش هر گونه کالا و یا خدمات که مغایر با قوانین درج شده در سایت اینماد به آدرس enamad.ir/Laws باشد تخلف در نظر گرفته می‌شود.
۳- هر کالایی که دارای تصویر نامناسب مستهجن و یا خارج از قوانین عرفی و قضایی برای انتشار در اینترنت باشد تخلف محسوب می‌شود.
۴- در صورت تکرار تخلف، سرویس‌دهنده مجاز است بدون عودت وجه، اشتراک کالابان را باطل نماید.
۵- مسئولیت وجوه دریافتی از طریق درگاه‌های بانکی مانند زرین پال که در وب شاپ پیاده‌سازی شده‌اند به عهده‌ی خود کاربر می‌باشد و سرویس‌دهنده تعهدی برای تامین کالاها و جبران ضرر و زیان نداشته و در صورت درخواست مراجع ذی صلاح اطلاعات مشترک در اختیار قرارداده می‌شود.
۶- دوره ازمایشی وب شاپ رایگان است و پس از اخذ وجه برای شروع اشتراک سالیانه، بازگشت وجه امکان پذیر نمی‌باشد.

اشتراک‌گذاری

Share on telegram
Share on twitter
Share on linkedin
در این صفحه