بارکد اسکنر و ابزار شمارش کالا

توسط: سارا دهقانی 180 نمایش

مقدمه

در بخش داشبورد در اپلیکیشن کالابان شما با دو گزینه‌ی بارکد اسکن کالا و ابزار شمارش کالا روبرو می‌شوید. کار کردن با این دو بخش بسیار ساده است و در ادامه کاربرد و روش استفاده از آنها را بررسی خواهیم کرد. 

اسکن بارکد کالا

با استفاده از بارکد کالا شما می‌توانید کالاهای خود را را جستجو کنید و در جریان این قرار بگیرید که مشخصات دقیق کالا چیست، در کدام انبار قرار گرفته و چقدر موجودی دارد. برای این کار کافی است پس از باز کردن اپلیکیشن، از نوار پایین وارد بخش داشبورد شوید و روی عنوان «بارکد اسکنر کالا» بزنید، سپس با استفاده از بارکد، کالای مورد نظر خود را جستجو کنید. 

ابزار شمارش کالا

شما می‌توانید به وسیله‌ی «ابزار شمارش» کالا، کالاهای خود را شمارش و موجودی آنها را در انبارهای خود وارد کنید بدین معنا که موجودی را کاهش یا افزایش دهید. در این بخش شما می‌توانید شمارش و وارد کردن موجودی (افزایشی یا کاهشی) را به صورت تکی، ده تایی و صد تایی و دستی (به مقدار دلخواه) وارد نمایید. 

در نظر داشته باشید که می‌توانید برای اضافه کردن کالا انگشت خود را روی صفحه بزنید یا روی صفحه نگه دارید. همچنین اگر دو انگشت خود را روی صفحه موبایل خود نگه دارید، تعداد شمارش و موجودی به جای افزایش کاهش می‌یابد.

اشتراک‌گذاری

Share on telegram
Share on twitter
Share on linkedin
در این صفحه