پروفایل مشتری

توسط: سارا دهقانی 491 نمایش

ویرایش اطلاعات مشتری

کالابان این امکان را برایتان فراهم آورده که اطلاعات مشتری‌های خود را حتی مدت‌هابعد از اینکه آنها را در اپلیکیشن ثبت کردید، ویرایش کنید. برای این کار کافی است روی مشتری مورد نظر بزنید و پس از لمس گزینه‌ی ویرایش، اطالعات مشتری را ویرایش کنید.

گزینه‌های موجود در تنظیمات مشتری

شما می‌توانید برای مشخص کردن دقیق‌تر وضعیت و مشخصات مشتری خود از بخش ویرایش اقدام به این امر نمایید. در بخش ویرایش شما می‌توانید موارد زیر را ثبت یا اصلاح کنید.

  • مشخص کردن راه‌های ارتباط با مشتری (تماس، پیامک و ایمیل)
  • سطح قیمت (مشخص کنید که کدام قیمت فروش براش مشتری نمایش داده شود، قیمت فروش 1، 2 و 3)
  • مشخص کردن مشتری به عنوان تامین‌کننده
  • مشخص کردن تگ برای مشتری
  • مشاهده لیست درخواست‌های کالا
  • مشاهده تاریخچۀ تغییرات
  • قرار دادن مشتر ی در لیست سیاه

تامین‌کننده

شما می‌توانید مشتری‌های خود را با عنوان تامین کننده نیز در اپلیکیشن وارد و ثبت کنید. اگر یک مشتری را به عنوان تامین‌کننده ذخیره نمایید، هنگامی که می‌خواهد درخواست یا سفارش خرید کالا را وارد کنید، می‌توانید او را به عنوان تامین‌کننده‌ی سفارش خود انتخاب کنید. 

مشتری در لیست سیاه

شما می‌توانید مشتری را در لیست سیاه قرار دهید. با این کار امکان ثبت سفارش برای مشتری از بین می‌رود. 

مشخص کردن تگ برای مشتری

شما می‌توانید برای دسته‌بندی راحت‌تر و دقیق‌تر مشتری‌ها از تگ استفاده کنید. برای مثال می‌توانید برای مشتری‌های خوش‌حساب یا پر سفارش، تگ‌هایی با همین عناوین ثبت نمایید. این تگ‌ها جلوی اسم هر مشتری برای شما نمایش داده خواهند شد. 

وارد کردن اطلاعات بانکی

شما می‌تواند اطلاعات بانکی مشتری‌های خود را در اپلیکیشن ثبت نمایید. برای این کار کافی است روی نام/ عنوان مشتری مورد نظر بزنید و وارد بخش اطلاعات بانکی شوید و مشخصات مورد نظر را وارد نمایید. در بخش اطلاعات بانکی شما می‌توانید موارد ذیل را ثبت کنید.

  • شماره کارت 1
  • شماره کارت 2
  • شماره حساب
  • شماره شبا

راه‌های تماس با مشتری

شما می‌توانید راه‌های تماس با مشتری را نیز در اپلیکیشن ثبت نمایید. برای مثال می‌توانید برای مشتری سه شمارۀ تماس و ایمیل در نظر بگیرید و از طریق پروفایل هر مشتری به آن دسترسی پیدا کنید. 

مشاهده تاریخچه‌ی تغییرات

کالابان این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که به عنوان صاحب یا مدیر تیم خود، تاریخچه‌ی تغییراتی را که توسط دیگر اعضای تیم بر روی مشتری‌ها و اطلاعات آنها اعمال شده‌اند را مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید برای بررسی دقیق‌تر تاریخچه‌ی تغییرات، مشخص کنید که مایلید شرح تغییرات اعمال شده در چه بازه زمانی‌ای در اختیار شما قرار گیرند

خروجی چاپی پروفایل مشتری

شما می‌توانید از پروفایل مشتری دلخواه خود، خروجی چاپی بگیرید. در این خروجی، مشخصات، اطلاعات تماس و اطلاعات بانکی مشتری نمایش داده می‌شود. برای دریافت خروجی چاپی پروفایل مشتری، روی مشتری دلخواه بزنید و گزینه‌ی «خروجی چاپی» را لمس کنید, عملیات را ادامه دهید و خروجی چاپی را دریافت کنید. 

اشتراک‌گذاری

Share on telegram
Share on twitter
Share on linkedin
در این صفحه