ارائۀ خدمات در کالابان

توسط: سارا دهقانی 905 نمایش

مقدمه

ممکن است شما به پخش یا فروش کالاهای فیزیکی اشتغال نداشته باشید بلکه خدماتی را به مشتری ارائه دهید که به تحویل فیزیکی احتیاج ندارند. از نمونه‌های این خدمات می‌توان به  پکیج‌های مجازی اموزش زبان، ثبت‌نام در کلاس‌های درسی یا آموزش زبان، فروش گیفت‌کارت، اشتراک وب‌سایت‌های متفاوت، فروش انتی‌ویروس و … اشاره کرد. کالابان سرویس ارائه‌ی خدمات در وب‌شاپ را به شما ارائه می‌دهد. برای این کار  کافی است مراحل پیش رو را طی کنید. 

مراحل آموزش

کالای مجازی چیست؟

کالای مجازی کالایی است که عموما به شکل خدمات ارائه می‌شود و احتیاج به تحویل فیزیکی به مشتری ندارد. به دلیل مجازی بودن این کالا و عدم وجود شاخص‌های فیزیکی مانند وزن، ابعاد و …، از نظر منطقی نمی‌توان برای این نوع از کالا در انبار موقعیت مکانی تعریف کرد. 

ارائۀ کالای فیزیکی و مجازی در وب‌شاپ به صورت همزمان

شما می‌توانید در ان واحد کالای فیزیکی و مجازی را به مشتری خود ارائه دهید اما خوب است توجه داشته باشید و اگر مایل بودید در بخش یادداشت برای کلا ذکر کنید که به دلیل متفاوت بودن ماهیت این دو کالا، وجود کالای مجازی و فیزیکی در سبد خرید سفارش ان دو به صورت همزمان ممکن نیست و لازم است مشتری با دوبار خرید مجزا انها را سفارش بدهد؛ یکبار فقط کالاهای فیزیکی که به صورت فیزیکی به او تحویل داده خواهند شد و بار دیگر فقط کالاهای مجازی که قابل تحویل به صورت فیزیکی نیستند. 

تنظیم روش تحویل برای کالاهای مجازی

خوب است توجه داشته باشید که کالاهای مجازی قابل ارسال به صورت فیزیکی نیست و به همین دلیل لازم نیست در هنگام خرید، مشتری استان، شهر و ادرس خود را برای دریافت کالا ثبت کند. برای تنظیم روش تحویل کالا مرحل زیر را طی کنید.

  • وارد اپلیکیشن شوید
  • گزینه‌ی وب‌شاپ در پایین صفحه را لمس کنید
  • وارد تنظیمات وب‌شاپ شوید
  • وارد بخش روش‌های ارسال شوید
  • تحویل انلاین را فعال کنید 

اشتراک‌گذاری

Share on telegram
Share on twitter
Share on linkedin
در این صفحه