انوع روش‌های پرداخت در وب‌شاپ

توسط: پویا (تاکسی اپس) 499 نمایش

مقدمه

کالابان سه روش پرداخت در وب‌شاپ را برای شما در نظر گرفته است و شما می‌توانید از این طریق با مشتریان خود ارتباطات مالی داشته باشید. 

  •  ثبت سفارش
  • کارت به کارت
  • درگاه زرین‌پال

ثبت سفارش

یکی از سرویس‌هایی که کالابان در وب‌شاپ، برای پخش‌کنندگان، نمایندگان و بنکداران فراهم کرده، امکان ثبت سفارش و پرداخت در اینده است. شما می‌توانید برای امنیت بیشتر و ارتباط سالم‌تر با مشتریان، این گزینه را فعال کنید که تنها افرادی بتوانند سفارش خود را به این شکل ثبت کنند که شما کد مشتری را در اختیارشان گذاشته‌اید؛ در غیر این صورت افراد ملزم به پرداخت از طریق کارت به کارت یا درگاه زرین‌پال هستند.  بنابراین ثبت سفارش هم با کد مشتری و هم بدون آن امکان پذیر است.

کارت به کارت

یکی دیگر از سرویس‌هایی که کالابان برای شما فراهم آورده امکان وجود ارتباطات مالی بین شما و مشتری از طریق روش کارت به کارت است.  برای اطمینان از وجود ارتباط مالی مطمئن بین شما و مشتری، لازم است مشتری پس از پرداخت وجه به صورت کارت به کارت، شماره‌ی پیگیری کارت به کارت را وارد و انجام عملیات را تایید کند. تنها در این صورت است که سفارش مشتری ثبت می‌شود. 

درگاه زرین پال

کالابان این سرویس را برایتان فراهم آورده که شما می‌توانید بدون نیاز به ثبت شرکت و کد مالیاتی و به صورت شخص حقیقی، از طریق درگاه زرین پال با مشتریان خود ارتباطات مالی داشته باشید. توضیحات بیشتر در خصوص فعال کردن درگاه زرین پال را می‍‌توانید در بخش «درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال» بیابید. همچنین برای فعال کردن این درگاه می‌توانید به وب‌سایت زرین‌پال مراجعه کنید. 

اشتراک‌گذاری

Share on telegram
Share on twitter
Share on linkedin
در این صفحه