کالابان چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

توسط: پویا (تاکسی اپس) 882 نمایش

مقدمه

کالابان یک اپلیکیشن مالی است و به همین جهت خدماتی را در راستای امور مالی- حسابداری به شما ارائه می‌دهد. البته امکانات کالابان فقط در این دو عنوان خلاصه نمی‌شوند. امکانات اصلی کالابان به صورت کلی به شرح ذیل هستند.

موارد ذکر شده در بالا امکاناتی اصلی و کلی‌ای هستند که کالابان در اختیار شما قرار می‌دهد و خوب است توجه داشته باشید که هر کدام از این عناوین زیر مجموعه‌هایی دارند که فعالیت‌های اقتصادی شما را تسهیل می‌کنند. برای مثال در بخش سفارشات و فاکتورها، شما می‌توانید فاکتور خود را در انواع مختلف سند انبارداری، قالب عمومی فاکتور یا قالب فاکتور رسمی صادر نمایید و همچنین قالب‌ها یا رنگ‌های متفاوتی را برای قالب خود از فروشگاه قالب چاپی خریداری نمایید. این مثال نمونۀ کوچکی بود از امکانات و قابلیت‌هایی که کالابان برای شما فراهم می‌آورد.  برای استفاده از دیگر امکانات به اپلیکیشن کالابان مراجعه کنید. همچنین بخش آموزش‌های کالابان در وب‌سایت تاکسی‌اپس نیز می‌تواند برای شما مفید واقع شود. 

کالا

بخش کالا، در پایین صفحه‌ی اصلی اپلیکشن، این امکان را به شما می‌دهد که کالاهای موجود در انبار خود را با ثبتِ نام، عکس، بارکد، موجودی و … وارد اپلیکیشن کنید و به مدیریت ساده‌تر انبار خود بپردازید. در صورت داشتن وب‌شاپ نیز می‌توانید کالاها را در اپلیکیشن ثبت کنید تا در وب‌شاپ نمایش داده شوند . کالاها به دو صورت در اپلیکشین قابل ثبت هستند.

سفارشات

کالابان در تلاش است که کار شما در نظم دادن به امور کاری تسهیل نماید؛ به همین جهت بخشی با عنوان «سفارشات» در نظر گرفته که شما می‌توانید از طریق آن به مدیریت سفارشات و فاکتورهای خود بپردازید. شما می‌توانید فاکتورهای خود را در چهار وضعیت پیش‌نویس، پیش فاکتور، فاکتور و لغو شده در اپلیکیشن ثبت کنید. 

وب‌شاپ

ممکن است به عنوان یک تولید کننده یا فروشنده احساس کرده باشید که برای معرفی و فروش کالاهای خود به فروشگاهی مجازی احتیاج دارید. کالابان این سرویس را برایتان فراهم آورده که بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین برنامه‌نویسی، هاست و دامین و تنها در 10 دقیقه، وب‌شاپ اختصاصی خود را بسازید و لینک آن را در اختیار مشتری‌هایتان قرار دهید. همچنین وب‌شاپ شما از طریق اپلیکیشن موجود در تلفن همراه قابل مدیریت و به انبار شما متصل است. یکی از مهم‌ترین مزایای وب شاپ کالابان این است به عنوان شخص حقیقی و بدون احتیاج به ثبت شرکت و داشتن کد مالیاتی، می‌توانید با مشتری‌های خود ازطریق درگاه زرین پال ارتباطات مالی داشته باشید. همچنین می‌توانید با ثبت اینماد در وب‌شاپ خود رابطه‌ای آمیخته به اعتماد را با مشتری به وجود آورید.

عملیات کالا

کالابان این امکان را برای شما فراهم آورده که وضعیت کالاها در انبار و اسناد مربوط به انها را مدیریت نمایید. برای مثال احتیاج دارید کالاهایی را که در اختیار دارید یا از کسی خریداری کرده‌اید را وارد اپلیکشن کنید و وضعیت ان‌ها در انبارها را ثبت نمایید. حتی ممکن است بخواهید به طور  واضح شرح دهید که چه کالاهایی به کدام انبار وارد و از کدام انبارها خارج شده‌اند. در این وضعیت شما می‌توانید از بخش عملیات کالا استفاده کنید.

کاتالوگ

کالابان این فرصت را برایتان فراهم آورده که به کمک کاتالوگ، کالاهای خود را در دسته‌بندی‌هایی فراتر از دسته‌بندی‌هایی که در بخش کالا تعریف کرده‌اید، نمایش دهید. برای مثال می‌توانید با ساختن یک کاتالوگ فقط کالاهای جدید خود را به نمایش بگذارید بدون در نظر گرفتن اینکه این کالاها در کدام انبارها یا دسته‌بندی قرار دارند. شما می‌توانید کاتالوگ را در اختیار همکاران ویزیتورتان بگذارید و یا آن را در اختیار مشتری قرار دهید و این امکان را فراهم آورید که مشتری سفارش خود را از طریق کاتالوگ ثبت نماید.

اشتراک‌گذاری

Share on telegram
Share on twitter
Share on linkedin
در این صفحه